Saturday, April 28, 2012

Cartoon Handmade Embellishments / Rysunkowe Ręcznie Wykonane ozdoby do Scrapbookingu



These 3D embellishments are great for scrapbooking, card making gift wrapping etc.
Size: 2,8''
My original digital drawings printed on cream cardstock.
Te przestrzenne ozdoby są idealne do scrapbookingu, do robienia kartek okolicznościowych, również do robienia tagów/ bilecików do życzeń.
Wymiary: 2,8 inch /  7 cm
Na kremowym papierze wizytówkowym są wydrukowane moje rysunki.
Available in my Etsy Shop.

4 comments:

  1. dla mnie bomba-ja bym dokleiła tylko każdej kokardkę, widzę tu coś na dzień matki (26 maj) a najbardziej podoba mi się ta lalunia z lokami. Jak sama wiesz uwielbiam w twoich rysunkach wektorowych najbardziej "brzydule" i "krejzolki" Dzięki Tobie polubiłam wektory......

    ReplyDelete
  2. I find quite awesome your illustrations :D

    ReplyDelete
  3. Wonderful drawings and what a great idea!

    ReplyDelete